BouwVision » Referenties » Thunnissen: “Integratie maakt dubbele invoer overbodig”

Thunnissen: “Integratie maakt dubbele invoer overbodig”

2018-08-07T14:12:31+00:0025 juni 2018|Referenties|

“Wij willen efficiënt werken met een software oplossing waarbij je gegevens maar één keer hoeft vast te leggen”, vat Peter Rietbroek, ICT Manager bij Thunnissen samen.

Voorloper digitalisering

“Met de aanwezige oplossingen voor de financiële administratie, relatiebeheer en Document Management zou synchronisatie alleen mogelijk zijn via maatwerk. Herke ICT Group biedt een integrale oplossing waar dit standaard mogelijk is: BouwVision.”

Thunnissen is een ontwikkelende bouwer. Als betrokken partner met een persoonlijke en doeltreffende benadering zet Thunnissen zich in voor een optimaal eindresultaat. Het bedrijf is vooral in de Randstad actief. Als middelgrote bouwer is Thunnissen één van voorlopers op het gebied van digitalisering en BIM.

Software is nooit af

Peter Rietbroek: “Flexibel en innoverend zijn kenmerkend voor de werkwijze van Thunnissen. De software oplossing waarmee wij werken moet hier ook aan voldoen. Vernieuwingen in de Baan software en Salesmanager stonden op een laag pitje. Een reden temeer voor Thunnissen om te kiezen voor BouwVision. In de visie van Herke ICT Group is software namelijk nooit af. Dit past helemaal in onze visie.”

DMS en koppeling met Outlook veel gebruikt

Het meest favoriete én meest gebruikte onderdeel van de nieuwe BouwVision oplossing bij Thunnissen is het DMS (Document Management). Een document wordt opgeslagen in één centrale database en kan vanuit verschillende onderdelen in BouwVision opgeroepen worden. Zo beschikken alle medewerkers over dezelfde, meest up-to-date versie van een document. Dit voorkomt misverstanden. Bovendien zijn documenten eenvoudig terug te vinden.

Het delen van informatie met collega’s is ook eenvoudig geworden. Je kunt een e-mail nu  via de knop “Bijhouden” in Outlook koppelen aan BouwVision. Zo heb je zelf de controle over welke mails je wel of niet wilt delen. Belangrijke mails zijn altijd terug te vinden in BouwVision. Bij de contactpersoon, maar ook bij het betreffende project bijvoorbeeld.

Servicemeldingen afhandelen via app

De nazorgafdeling bij Thunnissen maakt enthousiast gebruik van Service & Onderhoud in BouwVision. De planner zet via het digitale planbord buitendienstmedewerkers in voor het oplossen van een melding. In de Service app op hun telefoon komen nieuwe meldingen binnen, die direct opgepakt en afgehandeld kunnen worden. De status van een melding is real-time zichtbaar in BouwVision op kantoor.

Bekijk de video

Of lees meer over de BouwVision Service App.

Blijven innoveren

Peter Rietbroek: ”Herke ICT Group pakt de problemen voorkomend uit de vervanging van de oude systemen goed op. Ze begrijpen dat BouwVision onze kritische bedrijfsprocessen ondersteunt en dat wij daar efficiency willen behalen.”

Wij hebben er het volste vertrouwen in dat BouwVision – net als Thunnissen – blijft innoveren.

Herke ICT Group is leverancier van BouwVision, innovatieve software voor de bouw gebaseerd op de zakelijke software Microsoft Dynamics. Online in de cloud en on-premise. Ook beschikbaar als app op je telefoon of tablet.

Bovendien kunnen de gegevens uit BouwVision via een webportal worden ontsloten voor externe partijen. Gegevens hoeven nog maar één keer te worden ingevoerd. Zo ervaren bouwbedrijven die werken met BouwVision een enorme efficiency winst.

Meer weten over BouwVision, software voor bouwers met visie?

Maak vrijblijvend een afspraak