Project Description

Servicemeldingen van bewoners

Meldingen of reparatieverzoeken van bewoners over een woning/appartement – betreffende bijvoorbeeld een lekkende kraan – komen gewoonlijk binnen via verschillende kanalen, zoals:

Alle meldingen worden als incidenten verwerkt in de module Service Uitgebreid in Bouwvision xRM. Bij een incident staat de complete historie aan activiteiten, zodat de status van de melding voor alle gebruikers te allen tijde inzichtelijk is. Bovendien is bij openstaande incidenten direct duidelijk wie de behandelaar is, bezig met het oplossen van de melding.

Werkbonnen

Aanvragen kun je omzetten naar een werkbon, waarmee je een vakman op pad kunt sturen om het probleem op te lossen. Werkbonnen plan je in via het BouwVision planbord. In de app op zijn tablet of telefoon ontvangt de vakman een werkbon en kan hij deze volledig digitaal afhandelen. Tot en met de handtekening van de bewoner. Onderaannemers ontvangen een werkbon via het BouwVision Portal. Na afsluiten van de werkbon worden de gebruikte materialen en uren direct verwerkt in BouwVision ERP op kantoor en staat de factuur klaar om te versturen. Via het BouwVision Portal kan de opdrachtgever de status van de melding volgen.

Klanttevredenheid

Naast incidenten kun je hier ook storingen, informatie-aanvragen, enzovoort registreren en door een standaard proces laten lopen. Daarmee is de opvolging van de melding gegarandeerd, resulterend in een hogere klanttevredenheid bij de bewoners.

Kenmerken

  • Meldingen en klachten worden geregistreerd als incidenten
  • Incidenten worden volgens een van te voren gedefinieerd proces afgehandeld
  • Inzicht in historie en contractafspraken bij de melder van het incident, en ook bij het betreffende object (woning)
  • Snel inzicht in het aantal en soort klachten/incidenten en de wijze waarop deze zijn afgehandeld
  • Werkbonnen worden door de vakman in een app afgehandeld en na afsluiten direct doorgezet naar de financiële administratie
  • Raak nooit meer bonnen kwijt en verwerk je meldingen efficiënt met Service Uitgebreid in BouwVision xRM.

Gratis download

Herke ICT Group ontwikkelt en implementeert BouwVision, innovatieve software voor de bouw gebaseerd op de zakelijke software Microsoft Dynamics 365.

Online in de Cloud en on-premise. Ook als app op je telefoon of tablet.

Flyer Herke BouwVision 2018

Bouwbedrijven die al werken met Herke BouwVision ervaren een enorme efficiency winst, doordat zij gegevens nog maar één keer hoeven in te voeren.

Download flyer