Project Description

Reparatieverzoek proces digitaliseren en optimaliseren

Wist je dat de administratieve afhandeling van een reparatieverzoek gemiddeld zo’n 60 tot 70 minuten kost? Voldoende reden voor woningcorporaties en co-makers om de handen ineen te slaan en een standaardberichten uitwisseling te realiseren.

Ketensamenwerking

Met de KOVRA standaardberichten uitwisseling van Ketenstandaard Bouw en Installatie handel je reparatieverzoeken sneller en effectiever af. KOVRA is een vorm van EDI (electronic data interchange) waarbij bedrijfsdocumenten in een standaardformaat elektronisch worden uitgewisseld. Deze koppeling digitaliseert de volledige berichtenstroom omtrent reparatieverzoeken en maakt het handmatig overtypen van meldingen overbodig. Ook het terugkoppelen van de status naar de opdrachtgever verloopt geheel automatisch. Bekijk deze video voor meer inzicht in het proces rondom digitale opdrachtverstrekking en statusmeldingen. Werken met KOVRA standaardberichten maakt informatieverwerking goedkoper, sneller en betrouwbaarder. Ketensamenwerking tussen woningcorporaties en co-makers verloopt zoveel soepeler na het digitaliseren van het proces rondom reparatieverzoeken. Win-win voor alle partijen in de keten dus!

Klantreferentie

De digitale opdrachtverstrekking is nu in gebruik genomen door Het Gooi en Omstreken en Coen Hagedoorn Bouwgroep. Zij maakten deel uit van de pilotgroep en hebben als eerste de standaard KOVRA-koppeling met BouwVision in gebruik genoemen. Lees het nieuwsbericht: Woningcorporaties Het Gooi e.o. live met KOVRA

Service & Onderhoud

De KOVRA koppeling is onderdeel van het Service & Onderhoud proces. Dit proces is geoptimaliseerd op de dagelijkse werkzaamheden bij S&O bedrijven en verloopt volledig digitaal in BouwVision.

Kenmerken

  • Dubbele vastlegging is verleden tijd; meldingen verschijnen direct in BouwVision
  • Status terugkoppelen naar de woningcorporatie en gereed melden verlopen nu automatisch
  • Het aanmaken en verwerken van een factuur in BouwVision is een fluitje van een cent
  • De huurder is tevreden, want hij wordt sneller en beter bediend

Gratis download

Herke ICT Group ontwikkelt en implementeert BouwVision, innovatieve software voor de bouw gebaseerd op de zakelijke software Microsoft Dynamics 365.

Online in de Cloud en on-premise. Ook als app op je telefoon of tablet.

Flyer Herke BouwVision 2018

Bouwbedrijven die al werken met Herke BouwVision ervaren een enorme efficiency winst, doordat zij gegevens nog maar één keer hoeven in te voeren.

Download flyer