Project omschrijving

Digitale werkbon op je telefoon

Met de BouwVision Service-app kun je werkbonnen voor service- en reparatiemeldingen digitaal versturen naar de betreffende vakman buiten. Op zijn telefoon kan de vakman bonnen openen én bewerken. Het resultaat wordt real-time verwerkt in de financiële projectadministratie van BouwVision ERP.

Hiermee is het overtypen van papieren werkbonnen voorgoed verleden tijd. Je hebt direct inzicht in de status van de bonnen. Bovendien kun je deze delen met je opdrachtgever via BouwVision Portals.

Vastgoedonderhoudsbedrijven en bouwbedrijven met een Service & Onderhoud afdeling werken efficiënter als meldingen direct in de financiële administratie worden geregistreerd en afgehandeld. De alles-in-één software oplossing van Herke BouwVision maakt dit mogelijk.

Opdrachtgevers stellen steeds hogere eisen. Daar moet je als bouwbedrijf op kunnen inspelen.

Bert Westland – Coen Hagedoorn Bouwgroep

Het juiste gereedschap voor de toekomst

Papieren werkbonnen zijn verleden tijd! In Herke BouwVision heeft Logchies Renovatie en Onderhoud hét gereedschap gevonden om nu en in de toekomst slimmer te werken. Kijk zelf welke meetbare voordelen BouwVision Service & Onderhoud oplevert voor Logchies.

Bekijk Infographic

Zo verloopt het S&O proces in BouwVision

  • Vanuit het digitaal planbord in Bouwvision ERP verstuurt de planner/werkvoorbereider een digitale werkbon naar de telefoon van een servicemedewerker. Je kunt kiezen uit een werkbon van het type Inspectie, Lekkage, Onderhoud of Overig.
  • Onderweg krijgt de medewerker een melding dat er een nieuwe werkbon beschikbaar is. In een oogopslag zie je in de BouwVision Service app welke bonnen nog openstaan, vandaag en deze week.
  • Met de routeplanner op je telefoon navigeer je eenvoudig naar het volgende werkadres.
  • Op de klus registreer je de uitgevoerde werkzaamheden, materialen en uren. Eventueel voeg je foto’s toe aan de bon.
  • De app registreert de starttijd en eindtijd. Daarmee wordt de gewerkte tijd berekend. Deze kun je nog aanpassen. Vervolgens ondertekent de klant de bon digitaal en klik je op Afronden om de bon klaar te zetten voor verzending naar kantoor.
  • Eventueel beantwoord je aansluitend in de Survey app nog enkele vragen. Deze antwoorden worden gestuurd naar het BouwVision Portal.
  • In de Weekstaat zie je de via de app ingevulde uren. Het totaal van de ingevulde uren op de Dagstaten van die week staat onderin de blauwe balk. Vul per Dagstaat je extra uren in: reistijd, extra uren op de werkbon, afwezigheid.
  • Met de knop Versturen kun je de gegevens van je telefoon (werkbonnen, foto’s, weekstaten) versturen naar kantoor. Als er gegevens klaar staan om te versturen, dan wordt dit zichtbaar door een rood uitroepteken.
  • De afgesloten werkbonnen en weekstaten komen direct in Bouwvision ERP terecht. Ook de gemaakte foto’s worden automatisch in Bouwvision ERP opgeslagen. Het verwerken van de bonnen vindt volledig digitaal plaats. Dat scheelt een hoop administratie, fouten en dubbele invoer!

App downloaden

Je kunt deze app downloaden via de Microsoft store. Dit is de app voor de Windows Phone.

Deze app is ook verkrijgbaar in de Play Store (Android) en in de App Store (iOS). Zoek naar “BouwVision – service”.

De BouwVision Service-app is onderdeel van Herke BouwVision en kan niet als ‘losse’ app gebruikt worden.

Gratis download

Herke ICT Group ontwikkelt en implementeert BouwVision, innovatieve software voor de bouw gebaseerd op de zakelijke software Microsoft Dynamics 365.

Online in de Cloud en on-premise. Ook als app op je telefoon of tablet.

Flyer Herke BouwVision 2018

Bouwbedrijven die al werken met BouwVision ervaren een enorme efficiency winst, doordat zij gegevens nog maar één keer hoeven in te voeren.

Download flyer