BouwVision Portal

Online samenwerken en ketenintegratie

Als onderdeel binnen de digitale transformatie bieden wij dé oplossing voor borging van je dienstverlening. Zorg voor een optimale samenwerking door meerdere partijen beveiligde toegang te verlenen tot de BouwVision Portal. Zodoende beschikken alle betrokken partijen over dezelfde informatie voor betere eindresultaten.

BouwVision Portal

Verleen opdrachtgevers, leveranciers, kopers en bewoners beveiligde toegang om alle essentiële projectinformatie, documenten en reparatieverzoeken in te zien. Met een compleet overzicht van je klantinformatie altijd bij de hand, speel je in op de behoeften van je klant.

Voordelen

Werk met één waarheid

Werk met dezelfde informatie en ga voor een beter eindresultaat.

Actuele inzichten

Altijd snel toegang en inzicht in projectinformatie op de bouwplaats, op kantoor of onderweg.

Delen met betrokkenen

Verleen opdrachtgevers, leveranciers, kopers en bewoners beveiligde toegang tot één van de portalen in BouwVision.

Herkenbaar

Volledig in eigen huisstijl in te richten.

Portal modules

Het aanvragen Portal is de beveiligde omgeving om de klachtenmeldingen en incidenten in te zien en af te handelen. Verleen ook jouw externen toegang tot het portal voor een proactieve, efficiënte en effectieve afhandeling van klachten, informatieaanvragen of incidenten.

Meldingen inzien

De meldingen die je per e-mail ontvangt zijn direct beschikbaar in xRM en met één druk op de knop meteen zichtbaar in het Portal.

In het Portal wijs je eenvoudig een verantwoordelijke aan om de openstaande aanvragen effectief en efficiënt op te laten volgen. Daarmee ben je er altijd van verzekerd dat alle verzoeken binnen de afgesproken tijd worden afgehandeld.

Voordelen:

  • Inzicht in historie (activiteiten en documenten)
  • Snel inzicht in het aantal en soort klachten/incidenten
  • Bekijk contractafspraken bij de melder van het incident
  • Ontvang een herinnering wanneer een verzoek te lang openstaat

Alle relevante projectinformatie beheer je met de Projecten Module. Geef alle gemachtigden toegang, zodat zij altijd de meest recente versie van projectdocumenten kunnen inzien.

Relevante projectinformatie

Werk met één waarheid, verminder de kans op faalkosten en maak alle projectinformatie inzichtelijk en centraal beschikbaar voor alle betrokkenen. Leg vast wat de prijsafspraken zijn. Bewaar de recente bouwtekeningen en deel de aankomende planning die alle gebruikers simpel kunnen terugvinden.

Bouw dossiers op met rijke informatie

Creëer completere inzichten over je projecten en voeg extra informatie toe. Zoals documenten over bodemonderzoek, het wijzigen van het bestemmingsplan en/of de communicatie met opdrachtgevers.

Voordelen:

  • Dossieropbouw rondom projecten tijdens aanvangsfase
  • Alle relevante informatie op één plek
  • Creëer waardevolle informatiebronnen

Werk efficiënter vanuit één centrale documentendatabase met één waarheid. Zorg dat alle gebruikers op elk moment beschikken over de meest actuele versie van bestekken, calculaties, offertes, vergunningen, bouwtekeningen en andere projectdocumenten.

Deel documenten intern en extern

Deel je documenten met betrokkenen binnen én buiten je organisatie. Genereer je standaarddocumenten in je eigen huisstijl en bepaal wie welke rechten krijgt bij het openen van een document.

Voordelen:

  • Overzichtelijke projectdossiers
  • Werk altijd met de laatste versie van documenten
  • Bestekken, calculaties, offertes en bouwtekeningen zoek je eenvoudig op in BouwVision xRM of via de Documenten Module
  • Gebaseerd op Microsoft SharePoint

Stel nieuwe kwaliteitssets samen voor optimale metingen en het inspecteren van gebouwen, woningen en andere objecten. Per object, objectdeel en bouwdeel bepaal je zelf de uitgangspunten en indicatoren. Met de KBB Module zijn direct alle bevindingen inzichtelijk die tijdens de metingen met de KBB app zijn opgenomen.

Volledige integratie met BouwVision

Dankzij een naadloze integratie met andere onderdelen van BouwVision is het mogelijk om na afloop van elke meting met de KBB app, direct een overzichtelijk rapport in te zien en te delen met opdrachtgevers, werknemers en andere betrokkenen.

Resultaten per object

Houd alle metingen per gebouw, woning of object overzichtelijk door deze in te delen per segment.

Kenmerken:

  • Registreer digitaal de kwaliteit van gebouwen
  • Maak én bewerk in de KBB app een foto van een geconstateerd gebrek
  • De bevindingen (scores, foto’s, aantallen en maatregelen) synchroniseren automatisch met de KBB Module
  • Presenteer eenvoudig met een online rapportage

Communiceer sneller, efficiënter en effectiever met je klanten via de Kopers Module van BouwVision.

Blijf in lijn met je kopers

Behoud korte lijnen met je kopers, zodat zij goed geïnformeerd blijven over de mogelijkheden en de bouwplanning. Communiceer direct met kopers en krijg duidelijke inzichten in hun woonwensen.

Manage de wensen van kopers

Vanuit de naadloze integratie met onze xRM module vind je alle gestructureerde communicatie rondom projecten. Zo kun je tijdig kopers informeren over onder andere het meer- en minder werk, de gestelde deadlines en calculaties.

Voordelen:

  • Individuele kopersopties worden direct omgezet naar Kopersbeheer in ERP
  • Registreer projectopties per woningtype
  • Koppel alle e-mails, telefoongesprekken, afspraken en documenten aan een bouwnummer
  • Verlaag faalkosten door heldere en inzichtelijke communicatie rondom projecten

Online registratie en afhandeling van meldingen en incidenten vindt plaats in de BouwVision Werkbonnen Module. Verstuur je digitale werkbonnen voor de service- en reparatiemeldingen naar de vakspecialisten, waar die zich ook bevinden.

Actuele informatie

Dankzij realtime integratie met BouwVision ERP en xRM beschikken je vakspecialisten altijd over actuele inzichten voor een effectieve en efficiënte afhandeling van verzoeken.

Nooit meer papieren werkbonnen

Til je servicelevel naar een hoger niveau. Doordat alles al direct digitaal verloopt, raken ingevulde werkbonnen nooit meer zoek. Daardoor bespaar je niet alleen tijd, maar ook geld en verhoog je ook nog eens de kwaliteit van je dienstverlening.

Kenmerken:

  • De klant is direct op de hoogte van de status van de klus
  • Rekening courant