Afgelopen week zijn de winnaars van de SKB Awards 2019 bekend gemaakt. Stichting Klantgericht Bouwen organiseert jaarlijks een prijsuitreiking onder de aangesloten bouwbedrijven. In drie categorieën zijn prijzen toegekend: Meer- en minderwerk, Kopersbegeleiding en Oplevering. Laten de prijswinnaars nu allemaal gebruikers zijn van onze financiële software en apps voor de bouw: Herke BouwVision. Toeval, of toch niet?!

Meer- en minderwerk Award

De eerste prijs in de categorie Meer- en minderwerk is gewonnen door het Drentse bouwbedrijf HuneBouw. Bij klanten in deze categorie kwam HuneBouw als beste uit de bus. De aannemer uit Hoogeveen scoorde vooral goed op de onderdelen:

  • het maatwerkpakket;

  • de prijzen van het maatwerkpakket;

  • de beslistijd en

  • het inspelen op wensen door de bouwer tijdens de bouw.

eerst prijs Hunebouw SKB Award Meer en minderwerk Award

Directeur Klaas Graveland van HuneBouw reageert enthousiast: “We zijn heel blij met deze Award. Het is een signaal dat we op de goede weg zijn! Voor ons is dit onderdeel in het traject belangrijk voor het organisatorisch proces, zowel intern als voor een zo optimaal mogelijke klantreis. We doen dat door de koperswensen goed te vertalen naar concrete plannen; dat maakt dat je de juiste verwachtingen schetst en elkaar goed begrijpt. Daar heeft een koper wat ons betreft recht op!”

“Het maakt het voor alle betrokkenen bovendien plezieriger, zelfs tot ver na oplevering.”

Kopersbegeleiding Award

Rehorst Bouw, onderdeel van de Adriaan van Erk Groep, won de award voor Beste Kopersbegeleiding. Het bouwbedrijf uit Bergambacht werd door klanten het best beoordeeld op:

  • communicatie met de kopersbegeleider;

  • de informatievoorziening tijdens het bouwproces en

  • het inspelen op extra wensen tijdens de bouw.

Eerste prijs Rehorst Bouw B.V. SKB Award Kopersbegeleiding Award

Arie Houweling, directeur van Rehorst Bouw is trots: “Wij zijn er trots op dat onze visie en ons beleid op klantgerichtheid zich binnen de Adriaan van Erk Groep, en daarmee Rehorst Bouw, keer op keer bewijst.”

“Klantgerichtheid is een continu leerproces door ons gehele bedrijf. Niet iets wat alleen op bepaalde afdelingen tot uiting komt.”

Oplevering Award

En ook de Oplevering Award viel in handen van Rehorst Bouw. Bovendien staat het bedrijf op de tweede plek in de categorie Meer- en minderwerk. Wat een prijzenfestijn voor Rehorst Bouw! Met de Oplevering Award 2019 bewijst de bouwer dat het de klant naar tevredenheid bedient op:

  • communicatie tijdens de oplevering;

  • de tijd die voor de oplevering is uitgetrokken en

  • de kwaliteit en snelheid van de afgehandelde punten.

eerste prijs Rehorst Bouw B.V. SKB Award Oplevering Award

Arie Houweling, directeur van Rehorst Bouw is vol lof over de samenwerking met partners: “Klantgerichtheid is een continu leerproces door ons gehele bedrijf. Niet iets wat alleen op bepaalde afdelingen tot uiting komt. Sterker nog, ook is dit een stevige waarde bij onze partners.”

Je bouwt tenslotte altijd samen. Het is een teamprestatie.

Wij zijn bijzonder trots op onze klanten en willen Hunebouw en Rehorst Bouw/Adriaan van Erk Groep nogmaals hartelijk feliciteren met het winnen van de SKB Awards 2019!

Over SKB

Inzicht creëren door klanttevredenheidsonderzoeken, dat is de motivatie voor het bestaan van Stichting Klantgericht Bouwen (SKB). Met als doel het verbeteren van de dienstverlening in de bouw richting de consument. Kwaliteit staat hoog in het vaandel bij veel bouwers. Een klanttevredenheids-onderzoek is een belangrijk middel om die kwaliteit te meten.

Herke ICT Group ontwikkelt én implementeert BouwVision, innovatieve financiële en relatiebeheer software voor de bouw, gebaseerd op Microsoft Dynamics.

Daarnaast zijn wij IT-partner voor grotere en kleinere bouwbedrijven. Wij komen graag met je in gesprek over de digitale mogelijkheden voor jouw bouwbedrijf.

Nooit meer nieuws en events over slimme ICT in de bouw missen?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief.

Hou me op de hoogte