Herke ICT Group onderhoudt haar producten door het continu verbeteren van haar oplossingen.
Daarin zal Herke ICT Group ook alle updates van Microsoft verwerken, als deze beschikbaar komen.
De BouwVision Support Lifecycle volgt de hoofdreleases en tussenversies van Microsoft.

Hoofdreleases

Zowel Herke ICT Group als Microsoft brengt 1x per jaar een nieuwe versie uit van haar product.
Voor BouwVision leveren wij support op de laatste major release (hoofdrelease) en de voorgaande release.
Op het moment dat Microsoft een nieuwe versie van haar product uitbrengt zullen wij binnen drie maanden met een nieuwe versie van onze BouwVision oplossing komen.
6 maanden na het uitbrengen van de nieuwe release zal alleen de huidige en de vorige versie ondersteund blijven door Herke ICT Group.

Tussenversies (roll-ups)

Om tussentijds ons product te blijven verbeteren brengen wij per hoofdrelease ook tussentijdse releases uit.
Deze product roll-ups komen meerdere keren per jaar uit.
Wij verwachten van de klant dat deze zo spoedig mogelijk deze tussentijdse roll-ups intern uitrolt.
Herke ICT Group levert support op de laatste en één na laatste roll-up.
Eventuele fixes worden alleen in de laatste roll-up beschikbaar gesteld.